Työntekijämme

Katso, mitä työntekijämme ovat mieltä tehtävistään, mahdollisuuksistaan ja haasteistaan.

Philip Hellberg

Minä vuonna aloitit työskentelyn Input interiorissa?

2016.

Mitä teet tällä hetkellä?

Juuri nyt laadin pöytäsermin käyttöohjetta yhdelle asentajistamme.

Mitä muuta työpäiväsi pitävät sisällään?

Työskentelen backoffice-tuessa, joten autan myyntitiimiämme ja joskus myös asiakkaitamme erilaisien ongelmien ja kysymysten kanssa. Vastuualueitani ovat kysymykset ja reklamaatiot.

Mitä teet vapaa-ajalla?

Rakastan hyvää ruokaa. Tykkään kokeilla keittiössä kaikkea uutta. Tällä hetkellä suosikkini ovat ramen-nuudelit. Sitä ennen leivoin itse hapanleipää ja puoli vuotta sitten panin omaa olutta. Lisäksi treenaan aina kun ehdin. Tällä hetkellä treenaan syksyn Toughest-kisaa varten.

Missä olet työskennellyt aiemmin?

Työskentelin aiemmin Biliassa samanlaisessa tehtävässä ylläpitäjänä, jossa tein tilauksia ja hoidin hallinnollisia tehtäviä. Ennen sitä työskentelin hetken aikaa telineasentajana. Lisäksi olen opiskellut Chalmersilla yhden vuoden tietotekniikkainsinööriohjelmassa.

Miten päädyit tänne?

Tulin konsulttiyrityksen kautta toukokuun lopulla 2016. Lomakauden aikana toimitusjohtajamme kysyi minulta, halusinko vakituisen työpaikan ja vastasin kyllä. Kaikki tapahtui nopeasti, ja jo syksyllä aloitin ”oikeana” työntekijänä.

Oletko kokenut työssäsi unohtumattomia hetkiä?

Ensimmäisenä tulee mieleeni rapujuhlat, jotka järjestimme Göteborgin toimistossa. Katoimme pitkän pöydän ulos lastauslaiturillle. Se oli yksi niistä illoista, jolloin oli upea sää. En myöskään koskaan unohda yrityksemme 30-vuosipäivän kunniaksi järjestettyä juhlaa. Ne juhlat olivat upeat!

Mikä on työssäsi vaikeinta?

Reklamaatiotapaukset voivat olla todella haastavia. Joskus asiakkaat ottavat yhteyttä ilmoittaakseen tuotteen kulumisesta tai naarmuuntumisesta pitkän käytön jälkeen ja odottavat saavansa uuden tuotteen. Silloin täytyy keskustella ja selvittää asiakkaalle, että normaali kuluminen on luonnollista vanhemmille huonekaluille.

Mikä on työssäsi mukavinta?

Parasta on se, kun tunnen sekä kollegoideni että myyntitiimin arvostavan työtäni. Joskus asiakkaat ovat myös olleet hyvin kiitollisia, kun heidän ongelmaan on löytynyt ratkaisu. Työssäni mukavaa on se, että pystyn auttamaan ja tekemään asiakkaat tyytyväisiksi.

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä!

Kiitos

Palaamme sinulle mahdollisimman pian.

Takaisin lomakkeeseen
Pahoittelemme.

Odottamaton tekninen virhe, yritä ystävällisesti uudelleen.

Takaisin lomakkeeseen